tiistai 11. maaliskuuta 2014

This girl is on fire.

Moikka!

Täältä sängyn pohjalta teille kirjoittelen, mua on nyt viikon verran kiusannut angiina. Kurkku on kuin tulessa eikä ruoka mene alas kun mun nielurisat on niin turvonneet ja kipeät. Nieleminen on ihan kamalaa. Toivottavasti tää menee pian ohi, koska mua alkaa todella kypsyttää tää sairastaminen! Mutta kaipa tää tästä kun vaan malttaisi olla vaan ja makailla :) mulle toi vaan tuottaa vähän hankaluuksia.. 

Täällä oli muuten viime sunnuntaina aivan upea ilma! Aurinko paistoi koko päivän ja auringossa lämpötila kohosi +20 asteeseen. Näitä lisää :) eiköhän tuo kuitenkin ollut merkki siitä, että kevät on tulossa! Tänään sain muuten viimein aikaiseksi laittaa erääseen holiday rentaliin Cornwallissa mailia, koska haluaisin kovasti viettää sen viisi päivää toukokuussa juuri siellä. Sainkin viestiä takaisin pian, että asunto on vapaana kyseiset päivämäärät eikä hintakaan ollut paha. Nickinkin mielestä koko homma kuulosti hyvältä, joten toivottavasti saadaan koko homma varattua pian! :) tässä pieni tiiseri mitä meille olisi luvassa: 


Ei hassumpi vai mitä? Parveke merinäkymällä oli mulle ehdoton ja tästä asunnosta se löytyy plus paljon muuta AH! :) johan tässä melkein pääsee lomatunnelmaan katsellessa noita kuvia vaikka reissuun onkin vielä pari kk aikaa. Nyt mä taidan kuitenkin laittaa vielä muutaman kuvan tähän loppuun ja jatkaa sinkkuelämään katsomista. Ja toki venailen, että Nick tulee kotiin! Kaipaan miekkosen haleja nyt kun on vähän kurja olo. Mutta jatketaan tästä, heippa hei ja mukavaa loppuviikkoa teille :) 

- Lotta




           Nickin työpaikan näkymät.. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti