perjantai 28. helmikuuta 2014

Things are gonna get better.

Moikka! 

Tulin nyt purkamaan vähän tunnetiloja kun oon nyt viimeset pari päivää ollut aika hitsin huonolla tuulella enkä oikein minkään erityisen asian takia. Ärsyttää, kiukututtaa, itkettää ja ahdistaa. Toissa yönä sain tosi huonot yöunet ja eilinen olikin aamusta asti suoraan sanottuna ihan paska. Kaikki rupes nyppimään ja jo heti aamusta Nick sai kärsiä mun älyttömistä kiukunpuuskista ja tietysti turhaantui niihin.

Aloitin jo siis tämän 'mäkätyksen' edeltävänä iltana enkä edes viitsi mennä aiheeseen, koska se oli niin naurettava. Mulla on tietenkin tapana purkaa omaa huonoa oloa Nickiin eikä se todellakaan ole reilua vaikka sen tehtävänä kuinka oisi kestää mun 'raivokohtauksia'. Paljonhan se kestääkin, mutta kaikella on rajansa. Tänään kun heräsin niin oli onneksi semmonen fiilis, ettei jaksa mököttää enää ja ois aika nousta elävien kirjoihin. haha Tänään mulla on ilta vapaa ja huomenna koko päivä vapaa, tulee enemmän kuin tarpeeseen. Jennan kanssa on suunnitelmia huomiselle mikä on aina kivaa! :) leikataan Jennan tukka ja sit lähdetään pubeilemaan! 

Asiasta kukkaruukkuun; en nyt muista mainitsinko täällä meidän vuosipäiväsuunnitelmista, mutta siis tarkoitus oli lähteä Jerseyn saarelle, mutta päätettiinkin aiemmin tällä viikolla, että mennäänkin Cornwalliin ja vuokrataan asunto viideksi päiväksi :) aivan into pinkeenä odotan tota reissua! Toukokuussa romanttinen getaway maistuu varmasti paremmin kuin hyvin ;) 

Nyt mä lopettelen, ensi kertaan kamut :)

- Lotta


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti