maanantai 24. maaliskuuta 2014

Not the best day of my life.

Terppa! 

Huh huh mikä päivä ja sitä ei parantanut yhtään se, että mun yöunet jäivät todella vähäisiksi viime yönä! Tähän on yksi ja ainut syy; nimittäin se, että minun oi niin rakas toinen puoliskoni kuorsaa niin julmetun lujaa ettei tosikaan ja kerran kun mä siihen herään paluuta unen maailmaan ei enää ole (kiitos äiti näistä perityistä unenlahjoista). Nick ei sitä kuorsaustaan lopeta vaikka mitä tekisi, sen verran heavy sleeper herra on. Tää viikko tulee olemaan töiden osalta rankka, 50h tulee ainakin tehtyä duunia ja yhdellä vapaapäivällä mennään joka on vasta sunnuntaina niin mulle ois todella tärkeetä, että saisin nukuttua hyvin. Tää aiheuttaa mulle nyt vaan ihan hurjasti kiukkuisuutta mikä ei tietenkään ole ikinä kivaa. Ärsyttää. Paljon. Pakko mennä ostamaan kasa korvatulppia, koska nyt viikon ajan mun yöunet on jääneet vähälle tän kovan kuorsauksen takia... 

Tänään Nick oli myös kutsuttu hänen työporukan mukaan ulos, mutta justiinsa sain puhelun, että se on matkalla kotiin kun sille tuli huono omatunto siitä, että se on ulkona kun mulla on ollut huono päivä ja väitti, että sillä ois mua ikävä. :D kyllä toi nyt sit vähän piristi vaikka päivä on ollutkin vähän vaikea! Onneksi tää viikko palkitaan ensi viikon palkkapäivänä.. Koska rahaahan ei ikinä voi olla liikaa! 

No anyways. Mitäs muuta.. Me saatiin se meidän Cornwallin loma varattua! Päädyttiinkin tän näköiseen asuntoon: 


Eikö ole ihana?! Oon todella innoissani! Lomaa todellakin jo odotellessa :) Cornwallissa kerran käyneenä (jos siellä joitain Whole Lotta UK:n lukijoita on niin saattavatkin muistaa sen) tykästyin todella paljon koko paikkaan ja päätin silloin jo, että on päästävä kokemaan vähän enemmänkin Cornwallia :) Newquay on siis meillä suuntana. Jos jotakin kiinnostaa minkälainen paikka on kyseessä niin Googleen vaan ;) Me siis todellakin päädyttiin tohon loma-asunto -ratkaisuun hotellin sijasta, koska kuinka ihanaa on istua parvekkeella kevätaamuna syöden oma tekoista aamupalaa :) tietenkin se on vähän hintavampaa, mutta näin säästää siinä, että pitäisi syödä ulkona joka päivä! Ja onhan siinä niin paljon muitakin etuja, ainakin meidän mielestä! Eräs työkaverini joka on Cornwallista alunperin kotoisin kertoi, että toukokuu on ihan paras aika mennä Cornwalliin, koska sää normaalisti suosii eikä paikka kuhise turisteja! 

Nyt odottelen, että Nick tulee kotiin ja pääsen nukkumaan sen kainaloon! Huomenna suunnitelmissa mennä Starbucksiin ennen duunia tuijottamaan Satuhäitä YLE areenasta. Oikeesti yksi mun lempiohjelmista vaikka ne parit yleensä vaan ärsyttää mua. Mut hei.. Häät! haha toivottavasti kaikilla muilla on viikko alkanut vähän paremmin kuin meikäläisellä ja tästä jatketaan taas! :) 

- Lotta

Ps. Mut löytää Instagramista nimellä @lottamaria ja Twitteristä @hollaAtlotta jos jotakin kiinnostaa seurata :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti