sunnuntai 1. kesäkuuta 2014

It's been a while.

Hei vaan kaikki!

Anteeksi TAAS tämä hiljaisuus.. Jotenkin ei vaan tule sitä sopivaa aikaa kirjoittaa tänne blogin puolelle tai no ei mulla varmaan sitä aikaa oikein olekaan kun töissä painan tosi pitkiä päiviä ja viikkoja. Tänään sunnuntai vapaa mikä kelpaa paremmin kuin hyvin! Suunnitelmissa olisi siivousta, vaatekaapin läpikäymistä, ehkä roastille omalle työpaikalle ja kahvittelua läppärin kanssa. Katsotaan nyt mitkä näistä toteutuu. Tällä hetkellä tuntuu, että väsyttää vaan aivan sikana. 

Tosiaankin me käytiin siellä Newquayssä silloin toukokuun alussa. Oli tosi mukavat 5 päivää ja aurinkokin tuli tervehtimään aina välillä! Pistän sieltä muutamia kuvia tohon loppuun :) sen jälkeen ollaankin molemmat oltu töissä aivan hurjan paljon ja yhteistä aikaa ei paljon löydy. Nyt ensi viikonloppu meillä on eka yhteinen vapaa viikonloppu todella pitkään aikaan ja syy siihen on Nickin synttärit. 21 tulee täyteen! God mä oon vanha.. En edes muista mitä tein mun 21 vuotis synttäreinä :D mutta joo.. Nickin toiveena on mennä ulos kavereitten kanssa lauantaina ja sitten sunnuntaina kun ne synttärit oikeasti on viettää päivä Nickin perheen kanssa ja sitten me mennään illalla syömään :) joten eiköhän siitä ihan mukava vloppu tule! Instagramista voi seurata sen viikonlopun tunnelmia sitten @lottamaria :) 

Mutta nyt taitaa taas aiheet loppua, katsotaan jos mä pääsisin täältä sängyn pohjalta ylös ja vaikka saisin vähän meikkiä naamariin niin kehtaisi lähteä tonne ihmisten ilmoille! Jatketaan taas tästä! Ja tosiaankin kun oon niin huono tän blogin kanssa niin mun tunnelmia on helppo seurata siellä Instassa, mutta myös Twitteriin kirjoittelen @hollaAtlotta :) nyt ne muutamat kuvat sieltä Cornwallin reissulta ja muutamat muut randomit otokset! 












Nyt ne randomit...






Nickin veljentyttö Poppy (joka on muuten alkanut kutsumaan mua Aunty Lotta -nimellä) ja mun hoitolapset <3 

Näihin kuviin näihin tunnelmiin! 

- Lotta




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti