maanantai 14. huhtikuuta 2014

Thousand.

Hyvää uutta viikkoa kaikille! :) 

Olen itseasiassa töissä tällä hetkellä eli mitään suurta postausta ei ole tiedossa, mutta halusin vain tulla jakamaan muutaman kuvan viime viikonlopun Lontoon reissulta! Oli kiva päästä pois Bathista pariksi päiväksi ja kun en Nickiä nähnyt kolmeen päivään voin sanoa, että ikävä oli kova ja huipuin fiilis ikinä oli se kun eilen pääsin herran taas näkemään :) ja olihan silläkin ollut mua ikävä! Lauantai-iltana kun tulin kotiin oli koko talo siivottu, voi että olin iloisesti yllättynyt! Kyllä mä vaan niin rakastan sitä miestä! :) 

Aaaanyways, lässytykset sikseen ja isken ne muutamat fotot tähän ja rupeen kokkaamaan ruokaa lapsosille. Sitten kotiin rentouttamaan illaksi, Nick duunissa joten suunnitelmana on katsoa telkkua, ehkä joku leffa ja mennä aikaisin nukkumaan, koska pääsiäislomien takia olen tänään ollut lasten kanssa yhdeksästä asti! 

Jatketaan taas tästä ja toi otsikko muuten.. Tulin kirjoittamaan tätä postausta ja huomasin, että mun blogia on katsottu yli 1000 kertaa! Huh! Älytöntä, että jotain oikeasti nää mun höpinät kiinnostaa, mutta onhan se aika kiva fiilis, että kiinnostaa :) toivottavasti jaksatte jatkossakin pysyä mukana! Ja liittykää rohkeasti lukijoiksi ;) 

- Lotta 





















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti